CONTACT & INFORMATIE
Algemene informatie
Opa Jan – De musical speelt op de volgende data:
– Woensdag 27 november 2024 ➜ 15.00 – 17.00 uur
– Zaterdag 30 november 2024 ➜ 15.00 – 17.00 uur
– Zaterdag 30 november 2024 ➜ 20.00 – 22.00 uur
Locatie:
Gereformeerde Kerk, Middenweg 4 – Andijk
Heb je vragen? U kunt dan contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier.
Op alle dagen doen wij ons best om zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur – te reageren.
Vragen over kaartverkoop
Je kunt eenvoudig online je tickets bestellen via de knop aan de bovenzijde van deze website. Je doorloopt een aantal stappen en kunt een keuze maken uit het type ticket ‘Volwassen Ticket’ of ‘Kind ticket (t/m 12 jaar)’. Je kunt meerdere tickets tegelijk bestellen. Deze worden dan op één naam geregistreerd. Na het voltooien van de betaling ontvang je de tickets automatisch via het door jou opgegeven E-mailadres.
De online ticketverkoop loopt via het gerenomeerde bedrijf Weticket.
Servicekosten
Wij hebben de keuze gemaakt voor een veilig en goed ticket- en betaalsysteem. Hiermee kunnen we de tickets eenvoudig online aanbieden en hoeven wij geen extra kosten te maken voor bijvoorbeeld postzegels, enveloppen, kaartverkooppunten, etc.
Wel zijn wij hierdoor helaas genoodzaakt om €0,50 servicekosten in rekening te brengen welke bovenop de tickets berekend worden. Wij hopen op je begrip hiervoor.
Beeldmateriaal
De illustraties op deze website zijn getekend door Marius van Dokkum. De illustraties zijn beschermd en mogen niet gebruikt worden voor andere doeleinden.
Indien je meer informatie wilt, kun je contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier.
Veelgestelde vragen
Algemeen
In welke taal is de voorstelling?
Opa Jan de Musical is geheel in het Nederlands
Hoe lang duurt de voorstelling
De duur van Opa Jan de Musical is ongeveer 2 uur (onder voorbehoud van wijzigingen)
Voor welke leeftijd is de voorstelling geschikt
De adviesleeftijd die gehanteerd wordt voor Opa Jan de Musical is 4 jaar en ouder.
Voor de kleine bezoekers raden wij aan een kussen mee te nemen.
Mag ik foto's en geluidsopnamen maken tijdens de voorstelling?
Het is niet toegestaan om op enige wijze foto en/of video opnames te maken van de voorstelling.
Waar kan ik mijn auto parkeren?
Naast de Gereformeerde kerk is een grote parkeerplaats waar je jouw auto kunt parkeren. Ook aan de Dijkweg zijn een aantal parkeerplaatsen beschikbaar.
Wij raden je echter aan om op de fiets te komen wanneer je in de buurt woont.
Wat moet ik doen als ik te laat ben?
We adviseren je om ruim op tijd te komen vanwege de drukte en vanwege het stipte aanvangsuur. Indien je te laat komt dan zal een medewerker bepalen wanneer het een geschikt moment is om je alsnog in de voorstelling toe te laten en waar je kunt zitten. Te laat komen is geen reden voor restitutie of omboeken van tickets.
Tickets
Hoe kan ik een ticket bestellen?
Klik op de knop ‘Bestel Kaarten’ bovenaan de website. Je komt dan op de bestelmodule.
Naast de online verkoop kan je ook aan de kassa kaarten verkrijgen. Het kan echter voorkomen dat kaarten volledig zijn uitverkocht door de online verkoop. Wij adviseren daarom altijd om, daar waar mogelijk, online je kaarten aan te schaffen om teleurstelling te voorkomen.
Ik heb een vraag over mijn ticket. Waar kan ik terecht?
Voor vragen over je ticket kun je terecht bij de organisatie via het onderstaande contactformulier. Zijn zullen spoedig op je vraag reageren.
Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar?
Je er zijn een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. De tickets hebben geen rechts op een rolstoelplaats.
Neem contact met ons op indien je een rolstoelplaats wenst. Geef daarbij de informatie mee van de bestelde ticket(s).
Contactformulier